Jumaat, 18 Disember 2015

health disease(part 3)



“ mata adik ada radang. Urat ada bengkak. Dan salur darah tu macam ada jangkitan sikit. Buat masa nie kami tak boleh cakap apa2 lagi sbabnya. Kami kena siasat dulu kes adik nie. Hari ahad nie adik kena datang balik dan kemungkinan besar kena masuk ward “
.
.
.

WARD ???!!!!!! oh no!!!!!! tak nakk!!!!!!

.
.

Kakak doctor tu sruh nurse amik darah aku. Ni lagi satu hal. Disebabkan badan aku yg comel nie.. susah sikit nak cari vena. Dekat 4 orang doctor datang kerumun aku semata-mata nak cari aku punya vena. Dah tu,dua orang doctor pulak tu baru boleh amik darah aku. Ada lar dalam 9 botol darah aku kena amik. Sakit woiiii !!!


Perjalanan aku belun berakhir, aku kena pegi xray dan buat ujian tibi. Dalam hati aku tertanya2… apa pelik sangat ker penyakit aku nie ??? rasa macam nak fed up pun ada. Sbab rasa mcam dah susahkan umi aku. Tp,umi aku tetap seyum teman aku. Lpas x ray n buat ujian tibi,aku pegi srahkan result aku kat doctor Eng.



“nanti hari ahad nie datang yer. Sbab hari ahad ni baru boleh confirmkan apa masalah mata adik. Nanti saya buatkan appointment”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan