Ahad, 24 Mac 2013

CUTI-CUTI MALAYSIA

Dah lama rasanya tiqah x update blog ... tiqah nie bukannyer jenis orang gila updates ... heheh ... sekarang nim ... tiqah nak kongsi gmbar2 tiqah balik kampung tiqah ...
Kampung tiqah x jauh pon ... dekat jerantut,pahang .. tiqah tau tiqah punyer trip x mnarik pon ...
                                        _posing dulu atas kereta - hahah

By the way ... sbnarnyer kitaorang nak pergi shah alam ... tapi ... x jadi .. x der rezeki kott .. nak wat cam maner ..
Kami bertolak dari rumah kami kira2 pukul 9 pagi .. lami terus bertolak ke kuantan terlebih dahulu untuk menjemput kakak saya yang menuntut di Politeknik Sultan Ahmad Shah (POLISAS) ... ini dia  ::


Selepas itu kami bertolak pula ke Jerantut ... kami tiba di sana pada pukul 7.30 petang ... kami menginap di rumah nenek saudara saya ..
Pada keesokannya .. kami sekeluarga menziarahi saudara mara kami yang berdekatan .. selepas itu .. kami menikmati makan tengahari di rumah nenek saudara saya di Kg Paya Rajin .. menu kami ialah gulai patin tempoyak , daging goreng kunyit , budu , ulam-ulaman , sayur petola goreng dan yang paling special prut muda masak air asam .. memang mantap larr ...

Petang pula .. saya mengajak abang kesayangan saya bersiar-siar disekitar Bandar Jerantut .. nak tau ke mana kami pergi ??? tunggu dan tengok x lama lagi !@!

1 ulasan: